Followers

Monday, June 7, 2010

aku nyaris accident!

waaaa...... Electric ....takutnyeeee.....td otw ke opis...aku nyaris accident....takuttttt giler aku wei...aku tidak lar memandu dgn laju..sudah di pesan oleh kam supaya aku memandu kurang dr 100km/j oleh kerana kereta itu belum di servis

aku rase, aku pandu adalar dlm 70-80km/j...dpm aku lori, depan lori ade treler....smp kt satu kuasa turun bukit, lori depan aku tekan break emergency..aku pun cuak lerrr....cpt2 aku tekan break...tp aku tersilap...nukan break yg aku tekan...tp aku tertekan minyak...menyusur laju keta aku turun bukit....aku terpakse elakkan keta aku dr lori yg berada di hadapan aku....

aku cube utk menekan break..tp kali ini, kaki aku tertekan cluth plak....lorrrr....makin laju keta aku menyusur...dlm keadaan yg sgt2 taKut..aku berjaya menekan pedal break....dan akhirnya, kereta aku berenti di tepi jalan besar....waaaaa....takutnyeeee....malu pun ade...huhuhuh Crying 2 ...

cpt2 aku tipon kam..nangis mengadu domba ngan dia.....lepas aku tenangkan diri, aku pun meneruskan perjalan aku ke opis dgn pemanduan 50-60km/j

dan skang...aku msh ketakutannnn n sedih.... Crying 1







8 comments:

fazilzura said...

kompom gigil leps tu kan ..

leps ni try balaja brek gune tangan , tarik hand brek .. cz kalau dok pijak, pijak yg lain.. lg bahaya gitu ..

syukurrrrr lea selamat

Amri Bahruji matPuisi said...

kuatkan semngat.. berdoa supaya sentiase d beri ketenangan sentiase.. ;)

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

liaaa... nasib xder pape.. alhamdulillah selamat.. jue baca pun rasa cuak dah..

jue smlm hampir nak excident.. ada kereta myvi termasuk jln kitorg.. nasib kitorang sempat elak. keta tue laju jerrr... alhamdulillah.. cuak gak semalam..

nomiE said...

takutnye dgr cite lia..Alhamdulillah xde apa2..lain kali kne lbh berhati2..kta org ppuan ni mmg cpt gabra ble hadapi situasi cmtu...pengajaran utk sy juga...
take care ye..

cik paro said...

nasib baik selamat..
hati-hati masa bawa kete ye!!

nome said...

bahaya tol tu lea...mgkn lea panik kot time tu, tu yg tertekan minyak ngan clutch...huhuhu...sib baek lea xde papa..pasni, kena xtra careful ye...

LeaKhalid said...

to kak zura : konpom gegel...aduhh..dlm keadaan cuak..susah nk pikir

to amri : insyallah..time kasih

to jue : ya llah, syukur umur msh panjang

to nomie : time kasih..pengajaran buat smeua yg membaca kesha lea(^^,)

to cik paro : naseb baekkk

to kak nome : btul tuh...sgt cuak time tuh

alyyani said...

mujur takde ape lea. bila dh terkena jadi macam dah fobia skit kan? gitu la alya gak :)

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...