Followers

Thursday, May 13, 2010

kisah bapak sudah, kisah anak pulok

buat pertama kalinya, aku menerima hadiah pemberian anak-anak teruna ku smepena HARI IBU...apakah itew??

hehehe..inilar dia...hadiah pemberian abg kalip & adik kipi (actually, nursery dorang yg buatkan bg meraikan hari ibu..hehehe)

kasi zoom skit

berupa sebijik epal

sweettttt...(^^,)


8 comments:

nome said...

rajin tol nursery wat kan...walaupun hanya sejibik epal...tp terharu gak dpt...

alyyani said...

KREATIF NYE NURSERY KHALIF DGN KIPI. NURSERY NIA DGN ADEL TAKDE PUN. HUHUHU.. SWEET JE :)

fazilzura said...

alahaiii sweet nye ..
bagus yek nusery diorg tu ... sgt2 prihatin ..

SHAZA said...

wah, bahagianya hati seorg ibu bila hari ibu ada org mengingati kita ni....lebih2 lagi insan yg dekat dgn kita!!!!

LeaKhalid said...

to alya : heheh..1st time dpt.

to kak nome : btul tuh, wpun hanya sebijik epal, rs terharu sgt

to kak zura : (^^,)

to kak shaza : btul tuh! (^^,)

Aleyn said...

Memang terharukan...saya pun dapat sekuntum bunga, kad ucapan dan sebijik epal...

Lepas ni kena buat something utk hari guru plak...

Aleyn said...

Memang terharukan...saya pun dapat sekuntum bunga, kad ucapan dan sebijik epal...

Lepas ni kena buat something utk hari guru plak...

Aleyn said...
This comment has been removed by the author.

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...