Followers

Monday, January 3, 2011

cincin murah...cincin kecil....

cincin tunang? cincin nikah?

apa kena mengena dengan cincin tunang? apa kena mengena dengan cincin nikah? setelah kawen 4thn, baru terima cincin tunang kah? baru terima cincin kawen kah?

huhuhu....al-kisah awal tahun baru.....

cincin tunang dan cincin nikah yang aku pikir, telah hilang rupa-rupanya selama ini ada tersembunyi di dalam vacuum

sangat-sangat bersyukur bila ia dijumpai kembali setelah hampir 8bulan tidak aku ketemu...

walaupun cincin ku kecil...walaupun cincin ku murah....aku sangat-sangat besyukur kerana ini adalah pemberian ikhals dari mak mentua aku dan jugak laki aku..



terima kasih kepada suami ku kerana di atas ketelitian dia membelek samaph-sampah yg terkumpul di dalam vacuum akhirnya dia menjumpai cincin-cincin ku ini...terima kasih banyak... ^_^

No comments:

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...