Followers

Monday, June 28, 2010

happy birthday adik kipi!



tepat jam 5:58am, 28/06/2010, genap lar usia adik kipi setahun....alhamdulillah, aku sgt happy melihat perkembangan anak2 aku dt hari ke hari...adik kipi sudah un berusia setaun pd hari ni manakala lagi 3minggu, abg kalip bakal berusia 2 thn...

doa ku buat anak2 ku semoga mereka membesar menjadi orang yg baik budi serta berpelajaran, berjaya dalam hidup, dunia dan akhirat...amin...



adik kipi berusia sehari
adik kipi berusia 15hari

adik kipi genap sebulan

adik kipi berusia 2 1/2bulan

adik kipi berusia 5 1/2bulan

kipi berusia 5bulan

kipi berusia 7bulan

adik kipi berusia 7bulan

gambar the latest lom upload lg dr camera papa.... Roll 











5 comments:

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

hepi besday to adik kipi.,. semoga menjadi insan yg cemerlang!.. hehe

nome said...

epi besday to adik kipi! semoga menjadi anak yg soleh kepada ibu dan bapa...

mamashasha said...

sekejap je adik kipi dah setahun....happy 1st birthday...be good ye cayang....

lea meh ambik award & tag...

Aleyn said...

Sekejap jer anak2 membesarkan...tgk2 dah nak sekolah...huhu

Aleyn said...

Happy Birthday!!

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...