Followers

Tuesday, May 18, 2010

yeay...dapat jugak tukar yg baru!

setelah sekian lama niat di hati untuk menukar purse baru...akhirnya dapat jua aku berbuat demikian....sgt2 aku suke purse baru ku ini.....


ini lar dia purse baru aku..cap ayam ajork..rm28 jerr

sungguh cantik bile dipegang ku...hehehe

isi di dalam...kad jusco, kad mesra, kad tesco, kad hytex, kad cimb, kad maybank, no credit card..(^^,)...(hehehe..nak apply pun tak layak...syarat tak smp)

kad-kad appointment...aku nye, abg kalip n adik kipi

bhgn aku meletak wang ringgit

bahagian ic, ic abg kalip, ic adik kipi, ic aku dan jugak kad nikah

ini purse lama aku..cap ayam jugak..beli kat jonker street, melaka...hadiah 1st anniversary

yg baru dan juga yg lama

hahaha..tuan empunya pun nak enterprem gaks!! (^^,)~thee


9 comments:

el said...

weii cun la purse tu lea...
aku pun pakai cap ayam
janji cun kan kan kan
ada beli tuk aku x lalalalalala

LeaKhalid said...

to el : boleh...boleh...tak jadik masalah..nnt besday ko, aku belikan eyh..btul nieyh..takde tipu2...(^^,)

fazilzura said...

WAHHH .. i like colour tu , sgt2 le seksi ..

amboi tuan pun nak join snap sekali yek ..

Ibu Mifzal Arsyad said...

wah...banyak duit...hehe..bestnya dpt purse baru...ainey pun dah lama nak tukar handbag nga purse..sampai skang x tukar2 lg..huhu...nk tunggu org sponsor ni..

alyyani said...

nice! alya skang pun suka kaler yg garang2 cmtu, :)

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

cantek kalernyaaaa

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

cun pink color hehehehe

wei aku buat contest kecil-kecilan jom join

nome said...

cantekkkkkk!!!

LeaKhalid said...

to kak zura : hehe..harus..tuan punye diri gile glemer

to kak ainey : cube perati betul2, byk duit singgit je..hehehhe

to alya : thanks (",)

to jue : hehehe..ur feveret kaler

to tinie : ok...nnt aku join...sure bg aku menang eyh! ~hehehe

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...