Followers

Wednesday, May 12, 2010

tag dari kak zura

kali ini..aku dpt tugasan dr kak zura puloks....



1. Thank & link the person that gave you the cow (jgn lupa copy picture picture sekali)
time kasih kepada kak zura diatas kesudiaan nye memberi ku menjawab tag ini

2. Bagi balik wasiat ini kat 7 bloggers yg paling active atau 7 paling tak active
  1. eynda
  2. kak oya
  3. tinie
  4. natt
  5. kak e-Car
  6. aleyn
  7. Sidratul Muntaha
3. Bagi tau diorg ini yang diorg dapat wasiat dari org kaya kg sepening lalat
wahai rakyat jelata...kamu semua telah menerima wasiat dr org kaya kg sepening lalat

4. Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv
  • baring
  • duduk
  • smbl tgk tv, smbl layan anak2
5. Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan
sudah semestinya tidak pernah menajamah makan pelik

6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK
ontah..tak hengat ler

7. Feveret soalan ni.. camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe..
kt tmpt plg femes iaitu dimana lagi kalo tidak di U.U kan tmpt mencari jodoh! ~hehehehe

ok..kpd kekwn, sila jawab tag yer


3 comments:

fazilzura said...

hheheheh yg last tu akak sokong.. heheh moslty mmg org dpt jodoh time kat U kan ..

eynda said...

TQ...nanti free akak buat ye :-)

LeaKhalid said...

to kak zura : kannnn..mmg ramai yg bertemu jodoh kt U

to eynda : ok..nnt free2 buatlar...lea tau, akak pun mmg byk utang tag kan?hehehehehe

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...