Followers

Thursday, April 8, 2010

Mengandung.com

MENGANDUNG.COM..disinilar aku bertemu dgn rakan spt JUE, KAK AIEZA, KAK RYN, KAK BED, KAK ZURA,IMAH, TINIE, KAK MIE, REENA, KAK MEL, KAK AINEY, CHEKUNA, EDA (pada mereka yg lea tak sebut nama, maaf yer....) 3 TAHUN LEPAS

aku ingat lg..waktu mula2 kami berkenalan, kami semua mempunyai misi yang sama iaitu cube untuk mengandung.topic yg biase dibincangkan of coz lar kalo bukan cara2 untuk mendapatkan zuriat.

pas mencuba segala mcm cara, alhamdulillah..pas sorang..sorang..berjaya mengandung...yg aku ingat, mula2 kak ryn, pastu kak aieza, aku, kak mie, jue,tinie, reena...imah msh lg berusaha...(imah, jgn putus asa...)

aku msh ingat lg, waktu aku was2 sama ada aku mengandung atau tidak, kak mie lar yg mula2 menyarankan aku berjmp doc utk confirmation, diikuti dgn teman2 laen yg turut memberi support. mase tuh kak mie baru dpt tahu yg die mengandung.

jue plak, sempat pakat2 ngan aku untuk bersalin pd tarikh yg sama. kebetulan tarikh majlis perkahwinanan kami pada tarikh yg sama iaitu 2 June 2007 (jue nikah sebulan awal dr tarikh sanding dia).

time tuh, msg2 sibuk membawa perut. bile tiba turn bersalin plak...msg2 excited bile kak ryn bersalin, diikuti kak aieza, kendian aku, kak mie, jue, tini, reena...

skang, anak2 kami semua nye dah besar...cepat aje mase berlalu...dulu, berborak di M.COM...skang, blog lar yg menyambung hubungan kami...

really hope persahabatan nih kekal lama.

terima kasih kapada MENGANDUNG.COM



11 comments:

fazilzura said...

betui2.. dulu kat m.com ler tmpt borak2.. now kat fb , blog... sunyi dh m.com tu .. tp akak tetap terjah tiap2 hari ...

mamashasha said...

hehe masa lea, me, ryn, aieza dlm mcom dok pulun berborak kat persediaan sebelum mengandung...akak, zura, ayu sumer rancak kat semasa mengandung...hehe disitulah kita kenal kan...best2....baru2 ni try masuk m.com mcm tak blh je...huhu nape ntah

lea..nanti wat tag pasal diet ye...

LeaKhalid said...

TO KAK ZURA : itu lar pasal..dulu slalo berkumpul kt M.COM..lea try gak msk M.COM, cam takleh jer

TO KAK BED : samalr..lea pun try gaks msk, tp cam takleh jer. ok kak bed...nnt lea buat..tq

Ryn said...

memg takleh masuk dah ke? selama ni daku pikir opis daku block...hahahahaha...

lama jugak laa eh kite dah kenal thru cyber...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

mmg la. dulu aku ingat ko artis hahaha
muka macam familiar

ppb_ppkp said...

Tibanya di sini
Bagai terulang lagi
Kisah yang indah
Di antara kita berdua

Sehingga di sini
Tiada berpaling lagi
Kita berteman
Seiring jalan dan sehaluan

Sama sama menjejak mimpi
Sama sama mencari dan menanti
Segalanya direstui cinta sejati
Sama sama gunung didaki
Sama sama turun ke lembah sepi
Suka duka bersama dirasai

Mulanya di sini
Ku kenali dirimu
Sehingga kini
Sehingga ke akhir waktu

Akhirnya di sini
Ku kenali hatimu
Sehingga kini
Kita akan terus berlalu

Sama sama menjejak mimpi
Sama sama mencari dan menanti
Segalanya direstui cinta sejati
Sama sama gunung didaki
Sama sama turun ke lembah sepi
Suka duka bersama dirasai

Di hadapan kita ada jalan
Menuju di kejauhan ada sinar menanti
Di penghujung perjalanan ini

Oh... sambil bernyanyi
Mendendang senandung yang syahdu
Riangnya hati dan indah duniaku

Sama sama menjejak mimpi
Sama sama mencari dan menanti
Segalanya direstui cinta sejati
Sama sama gunung didaki
Sama sama turun ke lembah sepi
Suka duka bersama dirasai..

RUPANYA...IMAHLAH ANTARA SATU2 NYA GENG M.com YANG MASIH MENANTI KEHADIRAN ZURIAT. doakan imah..amin

LeaKhalid said...

to kak ryn : aknn..pejam celik..pejam celik..dah 3 thn

to tinie : tak belyh blah ko nih...heheheheh

to imah : imahhh... :(..lea ingat kat imah...lea turut mendokan utk imah..tak pernah lupa. lea tau, imah dah berusaha berbagai2... :(

AieZa said...

waaaaa nama ku disebt-sebut di sini..

tu la dulu kita kenal2 di forum.. sumanya sedang berusaha.. hari2 cerita pasal bila nk prgnt.. UPT bagai.. sgt seronok bile sorg per sorg dh prgnt.. alhamdulillahh..

imah.. teruskan usaha ye.. insyallah ada rezeki imah tu.. cuma tu la lmbt skit je..

fazilzura said...

emm korg x leh masuk m.com ker.. ?
padan le m.com sunyi jek .. daku tetap setia tepek menepek di m.com ..

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

dah lama tak buka m.com gara2 asyik xleh buka jer aritu.. last2 naik busan.. malas nak buka da.. skrg semua lyb blog, jumpa di blog pula,...

nome said...

akak berharap hubungan kita semua as a fren akan terus berkekalan...

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...