Followers

Monday, April 5, 2010

apabila anak anda di ikat di kerusi

bahgaimana kah perasan anda bila anak yg anda kasihi sepenuh hati dan menatang bagai minyak yg penuh, di ikat pada kerusi?

hmmmm....aku tak tau lar macam mana nak ekspresikan perasaan aku.

hari tuh kan adik kipi jatuh di nursery. hidung n mulutnya bengkak. setelah papa bawa adik kipi ke klinik, papa pun pulangkan semula adik kipi di nursery. pada jam 3 lebih kurang, hari yg sama, kakak ipar lea amik anak nye di nursery (anak buah n anak lea satu nursery yg sama). kakak ipar lea beritahu lea, yg semasa ketibaan nye disana, dia melihat adik kipi diikat di kerusi menggunakan kain towel. kakak ipar lea bertanya, kenapa adik kipi diikat di kerusi, pihak nursery kata, takut adik kipi jatuh lagi.walaupun dikit menggunakan kain towel, adakah anda rasa tindakan itu wajar?


adik kipi yg di ikat dikerusi :(

8 comments:

fazilzura said...

KEPALA HOTAK nusery tu .. ade ke ikat anak org .. suke2 hati dia je..
adakah gitu gaya tuk cegah kemalangan di nusery ???/ mmg gile ler.. kalu wat report padan le muke ...

LeaKhalid said...

ntah lar kak zura..ini pun kakak ipar lea g bgtau...kalo dia tak nampak, lea pun tak tau yg adik kipi kena ikat kt kusi..tak bleh nak bayangkan keadaan adik kipi ketika itew..sedih sgt.. :(

Diarihatiku1976 said...

eee mencinya nursery tu... mana boleh buat gitu wehhh...

LeaKhalid said...

to diari : itu lar pasal....lea jd tak terkata coz terperanjat sgt2

nome said...

akak nasihatkan lea tok sah dah antar ke nursery tuh lg..now dah byk kes psl nursery nih...akak bukannyer apa, cian kat bebudak..derang yg suffered...

fazilzura said...

so leps ni le try ler terjah time yg rs2 dia x sangka kite nk trjah ...

azura said...

salam lea..
waktu adik kipi jatuh aritu.. trus zura ckp hubby soh jaga zara elok2 (time kat umah la).. jgn bg jatuh.. ksian sgt2 tgk adik kipi.. nangis tau kita tgk.. kalau zura la.. serious kna cari nursery lain ... nursery tu serioussss mnyakitkan ati aku (ehh.. ter'emo' plak).. sayangi la anakmu.. boikot nursery yg ampesss mcm ni.. da la buat ank org jatuh berdarah2.. di ikat pulak.. ingat binatang ke (alamakk.. emo lagi)..

el said...

kalo dah jatuh kenapa dok atas kerusi tu lg..biarlah dia main2 kat bwh tu...ish2..sian dak kipi tu..kalo anak aku dah lama aku ngis2 x hengat...
so ape tindakan seterusnya..?

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...