Followers

Wednesday, March 17, 2010

Pelaburan Dalam Bentuk Dinar Emas

memandang aku tidak mempunyai sebarang simpanan melainkan simpanan SSPN untuk kedua2 anak ku, aku telah mengambil keputusan untuk membuat simpanan dlm bentuk dinar emas. mmg sudah lama aku merancang untuk membuat simpanan dalam bentuk emas sehingga lar aku di perkenalkan ttn dinar emas oleh rakan sepejabat aku.

buat permulaan, aku hanya membeli satu dinar yang berharga rm537 ketika aku beli. pada hari ini, harganya telah naik kepada rm560. buat masa akan datang, akan aku tambahkan lagi jumlah dinar emas ini. buat mase skang, hanya ini yang aku mampu.





1 comment:

fazilzura said...

wahhh leh tahan jgk hrga nye ...

now akak simpan ASD tuk akil .. akak nye tabung aji dgn ASB.. cukup ler .. huhuhu

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...