Followers

Tuesday, March 2, 2010

apabila adik cedera, abang dimarahi

haaa...tak pasal2 dah kena marah ngan mama...itu lar...sape suh nakal sgt...kan dah kena marah..
tgk lar akibat kenakalan abg khalif, adik kipi cedera dihidung, dahi n dagu..cian adik kipi....kalo blk umah, mmg riuh lar dibuatnye...menjerit aje lar aku nih...ye lar..masing2 sedang membesar..yg abg niat cume nk bergurau, tp terkasar..yg adik plak, semua abg buat, die nak ikut...alih2, luka sana sini...luka ni akibat terkana bakul mainan yg abg khalif hempuk atas muka adik kipi...

adik kipi yg luka dihidung, didahi n dagu

cian lar adik kipi

alaaa....cian dia yeee..

yang dihukum abg khalif!

haaa..tau pun nangis!

duduk di dalam bakul yg di hempuk ke muka adik kipi

5 comments:

Ena said...

alahai ciannyer..

tingat pulak kat anak sy yg suke manjat sane sini tu..

nome said...

lahai siannyer adik kipi..abang x sengaja yer...adik kipi kuat kan...

Mamadam said...

alah ciannye khalif..
same je kte ni..mcm aritu adam dengki ngn aqipi la..kwn tgk syok nk blaja bediri kat almari..yg abg die jeles g bkk pntu almari..ape lagi telentang la kwn..benjol bsr kat kepale..nak mrh bende dh jd..adam ni kalo kte mrh nnt lg trk die buli adik..jeles xpe lg jgn smpi dendam dh la..

alyyani said...

eh tu la kan, abang nye niat nak gurau je. tp silap approach. nia pun mcm gitu gak tau. lepas sayang adik, dia pegi lepuk pulak adik dia. ish, bahaya la. lagi besar nanti lg banyak akal, kita la kena banyak saba. mana tak nye balik umah asik jerit je. hehehe..

LeaKhalid said...

to ena: huhuh..itu pun risau jugak tuh...panjat memanjat

to kak nome: adik kipi mmg kuat..kuat jerit!hehehehe

to natt: adoyaii..sian adik aqipi...harap2 idok ler dendam..paayh nnt kalo dah besar..timbul hal ungkit mengungkit plak..huhuh

to alya: hehe..itu lar apsal alya...kite nih penat keje dah sekian, kt umah penat ngan keletah anak2 yg kecik..tp actually, menghiburkan hati tgk dorang nih... (^^,)

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...