Followers

Wednesday, May 5, 2010

abg kalip, adik kipi

pejam celik, pejam celik, dah besar rasenya anak2 teruna aku ni..(heheh..cewah..cam dah besar bangat!!~huhuhu).pade tarikh hari ini, iaitu 5 mei 2010, abg kalip telah pun berusia 21bulan (16 Mei baru msk 22bulan) manakala adik kipi berusia 10bulan (28 April genap 10bulan)

pelbagai dugaan aku hadapi ketika membesarkan mereka ini. penat lelah toksah ckp ler....melihat mereka membesar dr hari ke hari, dari minggu ke minggu, dari bulan ke bulan....ada saja teletah baru yg mereka buat....sgt2 menghiburkan hati ini....(^^,)......

abg kalip contohnye..pantang dengar lagu, pasti berjoget....terbaru, lagu akedemi fantasia menjadi hiburan buat abg kalip...tiap kali lagu akedemi fantasia berkumandang, pasti dia bingkas bangun untuk berjoget....adik kipi plak, sentiasa mengikut apa jua yg abg kalip buat...abg memanjat,adik memanjat...abg gelak, adik gelak, abg joget, adik pun nak joget jugak...lagu spongebob lagu pilihan adik kipi...

w/pun abg kalip lebih tinggi dr adik kipi...berat mereka jmpr sama....abg kalip mempunyai berat 10kg..manakala adik kipi plak mempunyai 9.4kg! ....dah menyamai berat abg kalip...

mengimbas kembali detik2 aku melahirkan abg kalip....aku melahirkan abg kalip melalui proses czer...lahir pada jam 11.58pm, dengan berat 3.26kg dan panjang 51cm....manakala adik kipi dilahirkan scr normal pada jam 6.00am dengan berat 3.3kg, panjang 51cm.

ini gambar terbaru mereka...




7 comments:

nome said...

epi besday abang khalif

nome said...

comel tol2 adik badik 2 org nih....dah nampak cam kembar plak....

fazilzura said...

jap je masa brlalu kan ..

meriah le umah dua2 nye hero

mamashasha said...

nampak both of them close sgt....dah besar anak2 bujang lea....ikut muka lea kedua-duanya...

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

dah mcm kembar la pulak lea.. hehe

Aleyn said...

Cepat jer anak2 membesar kan

LeaKhalid said...

to kak nome : itular..kejap je mase berlalu..thanks kak, ucap besday awal..(^^,)

to kak zura : yelar...mase sgt cpt berlalu

to kak bed : ye ke muka lea?hehehe...sweet...

to jue : haha...kembar tak seiras

to aleyn : itular...tau2 nak msk skolah plak dorang...(^^,)

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...