Followers

Monday, November 9, 2009

al-fatihah buat seorang teman



al-fatihah

pade 2/11/09, seorang sahabat aku telah pergi buat selama2nya
arwah wan hazri telah menghembuskan nafas pada usia 26thn meninggalkan seorang isteri yg baru dinikahinye pade bulan 5 tahun nih
arwah wan hazri merupakan sahabat kepada suamiku ketika sama2 belajar di IKM, manakala mula mnejadi sahabat ku ketika kami sama2 belajar di LimKokWing
arwah seorang yg sangat ceria dan mempunyai semangat dan cita2 yg tinggi

menurut cerita isteri arwah, arwah baru sahaja keluar dr hospital selepas mengalami kemalangan jalan raya. tetapi, arwah hanya mengalami patah sebelah kaki dan tidak mempunyai kecederaan laen malah, motorsikal yg arwah tunggang turut tidak mengalami sebarang kerosakkan teruk. selepas kaki arwah dimasukkan besi, arwah dibenarkan pulang. sekembalinya arwah dirumah, keadaan arwah sgt sehat. tiada yg meragukan malah arwah turut tidak merunggut apa2. tetapi, tiba waktu mahgrib, tidak semena-mena...arwah mengalami kesukaran untuk bernafas, dan akhirnya, arwah menghembuskan nafas buat kali terakhir.

inalillahwainalillahirajiun.....




5 comments:

Ryn said...

salam takziah buat isteri kawan lea n family...

al-fatihah.

AieZa said...

Innalillahiwainnailahirajiun..

Ni la namanya kita xboleh nak mengelak maut.. ajal maut di tangan tuhan.. duduk mcm tu pun boleh meninggal.. takziah utk isteri arwah n keluarga..

alyyani said...

al-fatihah buat arwah dan takziah buat isteri arwah..

mmg kite tak duga tapi kena redha dengan ketentuan Allah. ajal dia tiba dulu...

|| NaFiRaa || said...

salam takziah buat isteri arwah..

al-fatihah.

ai said...

Innalillah..salam takziah

baru je kawen :( alahai...

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...