Followers

Wednesday, June 17, 2009

2 hari MC



ari ahad lepas, seperti biase, aku menjalani rutin check up...hmmm....doctor dh mengesahkan secara sohih yg bb dah engage... (",) ..mase timbang berat badan pun, berat dh tak naik...scan pun, pale dh tak nmpk...pale dh masuk laluan dah..tinggal nk kuar jee...so, doctor pun expect aku akan bersalin awal dr tarikh EDD...

kebetulan plak, tekanan darah aku naik...hmmm..nasib baik tak kena tahan kt wad...so, doc bg lar aku MC 2 hari..rehat kt umah...ari nih baru start keje...kirenye, aku skang tgh menunggu mase je lar banak...hmm..lg satu, doc ckp, peluang untuk bersalin normal tuh ade...mudah2an...masin lar mulut doc tuh! (",)

skang nih, pinggang aku ade rase sakit2 n perut mmg dr pagi dok mengeras..arap2 jgn lar aku sakit bersalin kt opis...aku bukan taknak cuti..tp aku dh mohon cuti pade 29/6, a week b4 EDD..but now, ble doc ckp, banak awal, aku terpakse keje jugak lar..malas plak aku nk tukar2 cuti...

so kawan2, doa2 lar lea tak sakit mase kt opis yee.. ~(gile arhh...dh nk banak pun still lg driving solo dr sban to PD...WAT TO DO?! ~hehehe...doakan lar semuanye selamat yee.. (",) )

1 comment:

suhida said...

lea,slmt bersalin ye.hrp2 dpt bersalin normal.gudluck.

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...