Followers

Thursday, May 28, 2009

FAMILY IN LAW AKU TERBABIT DLM KEMALANGAN JALAN RAYA

kelmarin n semalam, kami sekelurga telah pergi ke JB untuk melawat keluarga mentua aku yg terlibat dgn kemalangan jalan raya...yg terlibat adalah FIL, MIL, BIL & atuk. tetapi alhamdulillah, ayah dan adik ipar aku cume dirawat sebagai pesakit luar. yg teruk adalah mak mertua ku n atuk coz kereta yg langgar van ayah aku tuh, henyak belah penumpang, iaitu belah mak mertua aku...mak mertua aku mengalami kaki patah di sebelah kiri, kaki kanan plak retak, 10jari jemari tangan, patah kesemuanye manakala atuk plak, soket tulang pinggul beralih, tangan retak..

pemandu kereta yg melanggar van ayah aku tuh, meninggal dunia....

so, family in law aku nih menetap di kluang tetapi memandangkan mama n atuk ditahan di hospital jb, so mereka berkampung di hotel yg berhampiran...yg menjaga mereka skang adalah adik beradik ipar aku, termasuk adik ipar aku yg baru berkhawin...4org kesemuanye...bergilir2 lar, malam dan siang....

last year, mase aku ngandungkan khalif, mak aku masuk hospital..this year aku ngandungkan adik, mak mertua aku plak masuk hospital... :(

No comments:

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...