Followers

Monday, January 3, 2011

PAGI 2011

pagi 2011

sampai-sampai office, duduk dpn pc, sambil menuggu pc on, make up-make up skit muka...di rumah, mmg tak de lar nk ber make up..bukan apa...blom sempat smp opis, make up pun cair dek peluh keringat...

setelah muka ditepek segala bagai macam... aku bangkit dari tempat duduk ku yang tak seberapa hangat lagi, membuka pintu bilik bos dan menyejukkan biliknya dengan suhu 22 darjah celcius...

setelah itu, aku kembali ke depan pc, subjek utama di pagi hari adalah...FACEBOOK.... bukan lar microsoft outlook untuk melihat urgent email...

notification :  ade 3 ... friend request : 1 ...aku pun excited lar nk mengetahui siapa kah yg berminat nk menjadi rakan ku ini? hehehe..ade sedikit rase gatal mencuit di hati....apabila ku click...

TERJAHHHH...nama Fatimah Abdul Rashid memohon untuk menjada friend list aku...halamak...mak haku larr.... nak approve ke tdk..kang kalo approve, aku kena cover2 kalo nak menulis bagai..komen atau nk tulis status...hmmm...setelah mempertimbangkan seminit dua, aku click approve sebagai tanda sokongan aku terhadap ahli keluarga yang baru hendak berjinak2 dengan dunia Fcebook ini...

papepun, mari lar kita sama-sama berFACEBOOK ye mak... :)

No comments:

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...