Followers

Monday, March 22, 2010

Award Dr Kak Bed n Chekuna


Syarat-syarat:

1. Thank & link the person that gave you the award.
terima kasih bebanyak kepada kak bed n chekuna
 
2. Pass this award onto 15 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic.
 
  1. cici
  2. wanie
  3. kak ecar
  4. kak oya
  5. kak ai
  6. qastalani
  7. zai kulim
  8. baby ibu
  9. intan
  10. eliza diana
  11. kak ayien
3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award
will do
 
4. State 7 things about yourself.
  1.   saya adalah seorang yg kidal
  2. saya adalah seorang yg berkaca mata sejak berusia 12 thn
  3. saya adalah orang pahang tetapi separuh usia dibesarkan di Negeri Sembilan
  4. saya mula tertarik kepada suami sejak pertama kali mendengar suaranya!
  5. saya sangat suka makan ayam
  6. saya adalah seorang yg kedekut tetapi boros
  7. saya tiada adik beradik perempuan
-terima kasih..terbongkar sudah kelakuan buruk ku ini... 

No comments:

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...