Followers

Tuesday, May 19, 2009

15/05/09- Akhirnye..the real training day!!



hari tuh aku bercerita ttg training aku yg ditunda..so, 15/5 adalah harinye....training tuh diadakan di boulevard mid valley...one day training je....alhamdulillah, ini adalah training ku yg terakhir untuk tempoh setaun...polisi company aku, mesti attend training 3kjali setaun...so, ini training ku yg ke-3....

tgh hari waktu luncuh agak panjang coz ari jumaat..even dkt ngan mid valley, tp tak kuase aku nk berjalan...sakit pinggang maaa bwk perut nih....alangkah bagusnye kalo aku training waktu aku tak preggy..mmg satu mid valley aku tawaf.....ye lar...aku kan duk kt PD...bukan slalo turun KL...sesekali ade di KL, nak gak jejln..tp apakan daya..kudrat ku tak sekuat mane dah...~hehehehe

No comments:

Pages

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...